Må jeg skrive inn all informasjon i min profil?
Ja takk, for at vi best skal kunne hjelpe deg og gi deg rett svar med en gang er det viktig at du fyller ut alle feltene.
Kan jeg legge inn flere biler?
Ja. Du kan ha fire biler knyttet til din myOpel profil. I "din virituelle garasje". Viktig at du ber din Opel-forhandler om å verifisere dine biler neste gang du er innom forhandleren
Hvordan kan jeg endre mine data i myOpel?
Du kan lett endre dine data under min profil delen av myOpel.
HVorfor må jeg legge inn chassisnummer /VIN nummer?
VIN betyr Vehicle Identification Number og er bilens "person nummer". Det er nødvendig for at tilbud og forespørsler fra deg skal knyttes til rett bil og biltype. Du finner bilens chassisnummer i bilmappen og i vognkortet som ligger der. Du kan også se chassisnummeret i nedre venstre del av frontruten (utenifra) eller i venstre dørstolpe.
Kan jeg endre mine data på min bil?
Er bilens chassisnummer riktig lagt inn, vil vår database ha riktig informasjon på din bil og dette kan ikke endres fra din side.
HVORDAN KAN JEG VITE OM BILENS SOFTWARE ELLER KART MÅ OPPDATERES?
Hvis du ikke har oppdatert software eller kart tidligere kan det være på tide å gjøre det. Du må være innlogget på din myOpel-profil. Da kan du sjekke om det finnes oppdateringer til nettopp din bil
Kartoppdatering inneholde nye veier og adresser.
HVOR FINNER JEG INSTRUKSJONER OM OPPDATERING?
Avhengig av modell du har i din garasje vil myOpel ta deg videre til rett oppdatering. Du må ha innlagt en bil med chassisnummer i din garasje for at tjenesten skal fungere.
VIL EN KARTOPPDATERING BETY NYE TJENESTER I NAVIGASJONSSYSTEMET?
Enkelte kartoppdateringer inneholder nye tjenester eller funksjoner (avhegig av bilmodell). Dette vil variere avhengig av bilens kartsystem.